ВОРОНКИ КОНВЕРСІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖІВ ТА МАРКЕТИНГУ

Олена ГАЛУШКО, Євгенія КОВАЛЕНКО-МАРЧЕНКОВА, Муртаз КВІРКВАЯ

ГАЛУШКО О., КОВАЛЕНКО-МАРЧЕНКОВА Є., КВІРКВАЯ М. (2023), ВОРОНКИ КОНВЕРСІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПРОДАЖІВ ТА МАРКЕТИНГУ. PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW. Volume 3, no. 1, 145-151

DOI: 10.31733/2786-491X-2023-1-145-151

 

Анотація. Стаття присвячена актуальним питанням залучення споживачів через воронки конверсії. Воронки є сучасними інструментами, які широко використовуються в маркетингу і продажах та дозволяють відслідковувати і аналізувати кроки, які клієнти роблять на шляху до покупки. За допомогою воронок можна визначити, на якому етапі клієнти найчастіше відмовляються від покупки, і розробити стратегію для збільшення конверсії. Воронки дозволяють виявити слабкі місця в процесі продажу та покращити його, що призводить до збільшення прибутку компанії.

В статті розглянуто етапи воронки конверсії та її особливості у маркетингу і продажах. Особливу увагу приділено функціонуванню воронок конверсії в електронній комерції. Також в статті обговорюються методи удосконалення воронок конверсії, такі як: використання сучасних інформаційних технологій, оптимізація форм, персоналізація комунікації з клієнтом, та інші.

Проаналізовано поведінку споживача на різних етапах воронки конверсії, а також фактори, які можуть знижувати ефективність воронки. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності використання воронок конверсії в маркетингу і продажах.

Ключові слова: покупець, рішення про покупку, воронка конверсії, модель AIDA, контент, електронна комерція.

References

  1. Maslov, O. (2019). Configuring sales far for expensive products (electric cars). Young Scientist, 6 (70), pp. 135-142.
  2. Lytovchenko, I. (2008). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu: monohrafiya [Methodological aspects of Internet marketing: Monograph]. Kyyiv.: Naukova dumka, 196 p. [in Ukr.].
  3. Mazhar, A. (2023). What is the AIDA model? A complete guide. URL : https://www.mailmunch.com/blog/aida-model.
  4. Everything you need to know about conversion funnels. (2021). AB Tasty. URL : https://www.abtasty.com/blog/conversion-funnels/.
  5. Sellers, A. (2021). The AIDA model: a proven framework for converting strangers into customers. URL : https://blog.hubspot.com/marketing/aida-model.
  6. Yankulov, K. (2022). What’s the Difference Between a Marketing Funnel and a Sales Funnel? Marketing and Sales Strategy. URL : https://encharge.io/difference-between-sales funnel-and-marketing-funnel/.
  7. Galushko, O. & Veselova, S. (2019). Avtomatychni voronky v osvitn’omu menedzhmenti [Automatic funnels in educational management]. NGO “Institute of Innovative Education”; Scientific and educational center of applied informatics of the National Academy of Sciences of Ukraine. Kyiv: NGO “Institute of Innovative Education”, 2019, pp. 3-6. [in Ukr.].
  8. Galushko, O. & Petkevych, A. (2019). Suchasnyy stan ta perspektyvy rozvytku hlobal’noho media-rynku [Current state and development prospects of the global media market]. ΛΌHOΣ. ONLINE. URL : https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/ view/521. [in Ukr.].
  9. Galushko, O. & Petkevych, A. (2019). Marketing aspects of the creation the information media-resource on the internet: coll. monograph. Primedia eLaunch LLC, pp. 49-60. URL : https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/monographs/article/view/422.